AccountStudio tehnohoolduse tarkvaralahendus on hea töövahend korraldamaks sujuvat hooldusteenindust. Meie lahendus sobib hästi ettevõtetele, kes tegelevad ehitiste hooldustöödega, masinate või seadmete remondi, paigaldamise ja hooldustöödega.
Tavaliselt on tehnohooldusega seotud tegevused järgnevad, aga neid saab vastavalt vajadusele ka ümber kujundada.
- Hooldatava toote/seadme arvelevõtt juba müügihetkel ehk nn peale „meilt ostu“.
- Hooldatava toote/seade arvelevõtt esimesel hooldamisel. Toode võib olla ka mujalt ostetud.
- Kliendi murede, remondi või hooldusvajaduse/maksumuse registreerimine.
- Defekteerimisakti koostamine ja pakkumise väljastamine kliendile.
- Varuosade tellimine ja varuosa ootel oleva seadme asukoha fikseerimine laos.
- Peale töö valmimist aja- ja materjalikulu ning kasutatud varuosade kohta arve koostamine kliendile.
Konkreetse seadme või masina juures tehtud tööde, kommentaaride, arvete, kasutatud materjalide ja varuosade ajalugu säilib ning on lihtsasti leitav.
Parim töövahend korraldamaks sujuvat hooldusteenindust!