Meie uus uuendus võimaldab, nii sul endal kui ka sinu kliendil või tema esindusõiguslikul isikul kaupluses ostu sooritades ennast lihtsalt ID kaardil põhineva kliendikaardiga identifitseerida.
Teise uuendusena lisasime kassaaparaadile ehk POS süsteemile püsiklientide hinnakirjade kasutamise võimaluse. See uuendus võimaldab sul kasutada jaemüügikassas kogu AccountStudio tarkvara hinnakirjade ja kontaktisikute süsteemi.
See tähendab, et Sul võib olla:
- mitmeid erinevaid hinnakirju,
- igal kliendil oma hinnakiri,
- igal kliendil piiramatu arv kontaktisikuid.
Lisaks võib iga kontaktisik olla piiramatu arvu klientide esindaja, muidugi ka iseenda esindaja.
Kuidas süsteem toimib?
Süsteem toimib kasutaja jaoks väga lihtsalt. Ostu sooritav inimene identifitseeritakse tema nime, isikukoodi või ID kaardi alusel. ID kaardi lugejana toimib ka kaardimakseterminal. Terminali puudumise korral võib isikukoodi ka ID kaardilt vöötkoodilugejaga skaneerida. Loomulikult on võimalus ka käsitsi sisestada või ka lihtsalt nime järgi isikut otsida aga viimaste toimingute miinuseks on vähene turvalisus ja suurem eksimise võimalus.
Ostu sooritamisel tuleb teha valik kelle nimel ostu sooritad! Kontaktisik on õigustega isik, kellel on õigus kaupa osta lisaks iseenda nimel ka mõne firma nimel ehk kliendi nimel. Selleks tuleb kuvatud valikutest kinnitada klient, kelle nimel oste sooritatakse.
Peale valiku kinnitamist toimub tehing ja seda juba valitud kliendi hinnakirja alusel.
Sul on uuenduste kohta küsimusi? Kirjuta meile info@accountstudio.ee.